آمادگی یگان ویژه با تمام تجهیزات لجستیک برای کمک در مقابله با کرونا

به گزارش طب اصیل فرمانده یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: یگان ویژه برای مهار و کنترل بیماری کرونا، تمامی امکانات خود، همچون خودرو های آبپاش را به میدان می آورد.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، سردار حسن کرمی با اشاره به قابلیت تجهیزات یگان ویژه اظهار نمود: مردم همیشه پلیس و نیروهای یگان ویژه را در کنارخود دیده اند، یگان های ویژه محافظ مردم در مقابل اشرار و اغتشاشگران هستند و این دفعه ویروس مهاجم درحال ضربه زدن به هموطنان است، بنا بر این یگان ویژه آماده است برای حفظ جان مردم با تمام قوا وارد صحنه مبارزه با این بیماری شود و تمام تجهیزات لجستیک خودرا برای پالایش شهرها به کارگیری کند.
وی اضافه کرد: یگان های ویژه آماده اند خودرو های سبک و سنگین خود مانند خودروی ضد شورش آبپاش راتق را در اختیار، نهادهای درمانی و بهداشتی و متولیان امر برای ضد عفونی کردن شهرها قرار دهند تا شیوع این بیماری در کشور کاهش پیدا کند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود: نیروی انتظامی در پیش بینی حوادث و کاهش هزینه های احتمالی در بحران ها آماده است؛ پس باتوجه به این سیاست، یگان ویژه درتمامی عرصه ها حاضر به جانفشانی برای مردم است و همانگونه که در حوادث آبان و دی ماه، محافظ جان و در کنار مردم بود، امروز هم آمادگی خودرا برای مقابله با این ویروس اعلام می کند.
براساس اعلام سایت پلیس، وی یگان های ویژه را نگهبان امنیت مردم و یکی از عوامل ثبات در کشور دانست و اظهار داشت: یگان ویژه با ارتقاء آمادگی خود و بهره گیری از آخرین فناوری روز و برترین تجهیزات، به دنبال آرامش مردم در سراسر کشور است و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی می باشد و ان شاءالله که با تدابیر صورت گرفته مانند همیشه، ملت ایران از این مشکل هم سربلند خارج خواهند شد.

منبع: