وزیر بهداشت: نیروی انتظامی در بحث کرونا همراهی خوبی داشته است

طب اصیل: ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در بحران کرونا شاهد همراهی بیشتر از پیش عزیزانمان در نیروی انتظامی بودیم که از زحمات بی بدیل آنان تقدیر می شود.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایرنا دکتر سعید نمکی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از بخش الحاق تنفسی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان اظهارداشت: اقدام جهادی نیروی انتظامی در ایجاد ۶۴ تخت بیمارستانی و انتقال و راه اندازی یک اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه قابل تقدیر است.
وی بیان نمود: حضور پرارزش نیروهای ناجا برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در سطح کشور و همراهی با وزارت بهداشت فرآموش نشدنی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس کنار هم بودیم در این اپیدمی کرونا هم نشان دادیم با برادری و دلسوزی نخواهیم گذاشت هیچ بیماری پشت درهای بیمارستان بماند.
وی خاطرنشان کرد: بیمار مبتلا به کرونا با بیماران معمولی متفاوت می باشد و علاوه بر امکانات معمولی و تخت بستری، نیاز ویژه ای به اکسیژن دارد که تمام تلاش وزات بهداشت بر این مسئله معطوف شده است.
نمکی اظهارداشت: به امید خدا با همدلی و مشارکت همه عزیزان از پیک پنجم کرونا هم عبور خواهیم کرد.
معاون بهداری ناجا هم در این مراسم اظهار داشت: تا هر زمان احتیاج به کادر بهداشت و درمان ناجا باشد در خدمت مردم و مدافعان سلامت در سیستان و بلوچستان هستیم.
سردار محمدرضا حسینی اظهارداشت: این چند روز در بحث مقابله با کرونا و رسیدگی به مبتلایان به کرونا دوران دفاع مقدس را باردیگر تجربه کردیم.
وی خاطرنشان کرد: از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مسئولان استانی که به صورت جهادی جهت راه اندازی این بخش فعالیت کردند تقدیر و قدردانی می شود.

منبع: